Židle a stoly od TONu


Doufám, že jste měli fajn víkend a užili jste si ho. Já jsem se na poslední chvíli rozhodla a vydala jsem se do Brna na MOBITEX. Kromě toho jsem si taky udělala výlet po městě, protože Brno se mi opravdu moc líbí. Jsem moc ráda, že jsem jela, protože na veletrhu jsem našla spoustu inspirace a zajímavých nápadů. Úplně nejvíc nadšená jsem asi byla z expozice české firmy TON. Jejich expozice byla vkusná a nádherně barevně sladěná. Hrozně se mi líbí ten strohý styl, který TON představil. Trochu mi připomíná skandinávský design a pro ten já mám, jak víte, slabost. Úžasné u TONU je, že si můžete vybrat z velkého množství různých odstínů moření dřeva a kombinovat různé potahové látky. Mým favoritem jsou černé, modré a bílé židle a stoly z kolekce BRNO (levé obrázky v předposlední a poslední dvojici obrázků). Ty chci domů! Židle stojí 1058 Kč. Skvělý český výrobek za skvělou cenu, co říkáte?

2 komentáře:

  1. Co říkáme? Souhlasíme! :-) I když zrovna kolekce Brno mně moc nebere, líbí se mi ty poslední - podobné bývaly v restauraci IKEA v Brně. Tedy ne tak barevné a polstrované...

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, pravda, v pražské Ikee taky. Já jsem hlavně byla nadšená z té barevné kombinace, kterou Ton zvolil a představil.

    OdpovědětVymazat