Dort u Myšáka

Foto: fotky z www.gallerymysak.cz

Včerejší den jsem zakončila úžasným dortem ve známé cukrárně Myšák ve Vodičkově ulici. Legendární Myšák byl sice znovuotevřen už v listopadu minulého roku, ale já jsem se tam dostala až teď. Současný interiér cukrárny je výsledkem náročné rekonstrukce podle dobových fotografií ze 30. let, díky které dostala cukrárna původní podobu ve stylu bohatě zdobeného art deca. S kamarádkou jsme shodně konstatovaly, že interiér cukrárny je výborně vyřešený. Cukrárna není nijak velká, ale přitom se do ní vejde spousta lidí a každý stolek má zaručené svoje soukromí. PS: Udělala jsem sice svoje vlastní fotky, ale v cukrárně bylo tolik lidí, že interiér na fotkách nebyl skoro vidět, proto jsem si vypůjčila fotky z www.gallerymysak.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat