Tohle je můj styl

Foto: Apartment Therapy

Na Apartment Therapy jsem také našla tenhle interiér, který je absolutně v mém stylu. Mám ráda světlé interiéry s převahou bílé v kombinaci se dřevem a jednoduché čisté tvary. Jsem také velkým zastáncem otevřených polic. Nejradši mám bílé police na bílé zdi, protože na nich krásně vyniknou vystavené předměty (nevýhodou je samozřejmě časté utírání prachu, ale krása něco stojí). Dobrou volbou je například bílá police Lack z Ikea. Kromě toho jsou na obrázku moje oblíbené Eames židle od Vitra (tady je to konkrétně Eames/Vitra DSR), které mám v seznamu přání. Už dlouho si šetřím na variantu s dřevěným podstavcem Eames/Vitra DSW.

5 komentářů:

  1. Hmmm krásné čisté linie! Taky se mi to moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Áno, souhlasím, naprosto. Nemohu jinak, mám dvě police lack doma. Jdu z nich utřít prach. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. A ještě - Ado, šetři, prosím, usilovně, moc se na tu židli těším! Tedy na její foto tady na blogu, samozřejmě.
    Seznam přání? To je dobrý nápad, mohu okopírovat?

    OdpovědětVymazat
  4. eamsovky su tiez moj sen, biela je nesmrtelna..super blog, mame podobny styl, tesim sa na dalsie prispevky

    OdpovědětVymazat