Krásné židle


Před pár dny jsem Vám v tomto příspěvku ukázala svoje nové žluté "retrožidle" od Tonu a ještě předtím pár těchto úžasných žlutých židlí. Jana, která píše blog Design Eclectic, na mé příspěvky reagovala komentářem, že mají v práci taky jednu takovou starou židli a že by možná stálo za to si ji uzmout. Inspirovalo mě to k tomu, že jsem našla pár dalších obrázků, které ilustrují, co všechno se dá udělat se starou židlí a že určitě nemá cenu se starých kousků zbavovat. Stačí trochu výrazné barvy a z takové staré židle se stane nádherný a originální solitér! Osobně jsem nadšená z té modré židle na prvním obrázku. To je podle mě jednoznačný středobod a oživení místnosti. Co vy, máte doma taky nějaké krásné židle?

3 komentáře:

  1. Židli z práce jsem uzmula aspoň virtuálně. :-) Viz http://designeclectic.blogspot.com/2010/03/designove-zidle-z-fabriky.html

    OdpovědětVymazat
  2. Už se těším, jdu se na to mrknout...

    OdpovědětVymazat
  3. jednou jsem se vydala do bazaru, ze si koupim prave takovou nejakou zidli nebo dve a pak na nich natrenuju natirani (az to budu umet, je v planu komoda). zidli zadnou nemeli, zato spoustu skla a porcelanu.. taky dobry.. jedna takova zidle (zatim bila) se mi ted konecne taky nachomytla, zatim vybiram, na jakou barvu ji natru, urcite neco vyrazneho :) diky za tipy, hezky blog!

    OdpovědětVymazat