MOBITEX 2010


Dnes v Brně začíná další ročník Mezinárodního veletrhu bydlení MOBITEX, letos poprvé společně se Stavebními veletrhy Brno. Až do 17. dubna si tak na brněnském výstavišti můžete prohlédnout aktuální designové a interiérové trendy. Stejně jako každý rok se i letos koná soutěž Grand Prix Mobitex, ve které soutěží mladí designeři se svými výrobky a návrhy. Na stránkách veletrhu najdete podrobný přehled všech přihlášených výrobků včetně obrázků. Dnes odpoledne vybere odborná porota vítěze, tak si pospěšte se mrknout a zkuste si tipnout vítěze. Já už svůj tajný tip mám :-)...tak schválně! Mezi kandidáty naleznete například svítidlo inspirované kočičí hrou, nebo svítidla z deštníků. Pamatujete, jak jsem před pár dny psala o nábytku inspirovaném LEGEM, tak i zde se jeden kousek inspirovaným LEGEM najde. Nemůžu si ale pomoct, některé výrobky mi až nápadně připomínají něco, co už jsem někde viděla (viz např. tato skříň a známý motiv z Ferm Living). Porota na výrobcích nicméně oceňuje nejen design, ale i inovativní technologie. Loni jsem na MOBITEXU byla a připravila jsem z něj pro Vás takovou malou reportáž. Mimochodem jsem si tam loni také vyhlédla svoje žluté židle od TONu :-) Uvidíme, jestli tam objevím něco i letos!

Žádné komentáře:

Okomentovat