Cedulky do zahrádky + tip na zítra


Na fotce k minulému příspěvku je část mojí "zahrádky". Vlastně mám jenom jeden větší truhlík, ve kterém pěstuji převážně bylinky. Ráda bych si k bylinkám ale pořídila taky nějaké cedulky se jmény. Na Etsy jsem narazila na tyhle úžasné zápichy do zahrádky vyrobené ze starých lžic, které vyrábí a prodává Hammermann (obchůdek najdete zde). Tenhle nápad mě naprosto uchvátil, a teď jenom přemýšlím, jestli bych si takové cedulky náhodou nezvládla udělat sama. Před časem mi totiž babička nabízela nějaké staré poklady, mezi kterými bylo asi 100 bezprizorních lžic. A já je tehdy nechtěla!! Myslím, že se o to minimálně pokusím. Hammermann na svých stránkách píše, že vše vyrábí pouze za pomoci základních nástrojů. Pod tím si představuji kladivo a rydla (např. grafická). Máte někdo nějaký nápad nebo radu, jak postupovat? Pokud vás tento nápad také okouzlil, ale nemáte dostatek příborů, můžete se zítra ráno vypravit na Bleší trh na náměstí Míru (sobota 29.5. 9.00-16:00), kde určitě nějaké lžíce seženete :-).

2 komentáře:

  1. Tak tomuto sa hovorí "zásah do čierneho" :) Totálne jednoduché a pritom totálne pôsobivé. Hneď by som brala, super.

    Dík Chic Ada za rozšírenie mojich obzorov :)

    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. výborný nápad, jednoduché a krásné, doufám, že potom ukážeš svůj výsledek

    OdpovědětVymazat