Kubus: moje platonická láska


Přeji všem krásné pondělí a dobře nastartovaný týden! Kromě nepříjemností (jako je podání daňového přiznání), na mě tento týden čekají i příjemné věci. Například mám na starosti dvě kočičí slečny, za kterými docházím do bytu svých kamarádů. První, co jsem při vkročení do bytu uviděla, byl legendární svícen Kubus 4 od dánské firmy by Lassen. Skoro jsem zapomněla, jak je tahle designová ikona krásná a jak dobře vypadá kdekoliv, kam ji postavíte. Také proto již už dlouho mám ve svém "seznamu přání". Osobně bych si ale do svého malého bytu raději vybrala "dvousvícovou" variantu Line. Designér Mogens Lassen (1901 - 1987) vytvořil Kubus už v roce 1962, ale i po 50 letech je tento svícen z galvanizované oceli stále moderní a aktuální. Tomu se říká designová klasika, co říkáte?

Žádné komentáře:

Okomentovat