Pragointerier = zklamání



Včera mi to nedalo a vydala jsem se s kamarádkou na veletrh Pragointerier. I když už jsem dopředu věděla, že to bude zase zklamání, tentokrát mně veletrh přišel horší než kdy jindy. Přehlídka nevkusu, nenápaditosti, obludných sedaček a dalších hrůz. Až mi z toho bylo smutno. Chuť jsme si nepatrně spravili na přiléhajících Hrnčířských trzích, kde jsem u jednoho stánku objevila krásné látkové obrazy - koláže sešité z látek, trochu ve stylu této nástěnné dekorace z Ikea (nahoře). Než jsem ale došla domů, stihla jsem zapomenout jméno autora :). Na internetu jsem našla jen tento obraz od P. Dvořákové, ale myslím, že autor se jmenoval jinak. Možná mi pomůžete vy? Nevíte něco více o těchto látkových obrazech?

2 komentáře:

  1. Hrnčířské trhy jsem nenavštívila, ale látkové obrazy se mi taky moc líbí. Autorka Pavla Dvořáková byla mezi vystavovateli. Její práce jsou k vidění na Fleru. http://www.fler.cz/naseveci. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,

    jmenuji se Pavla Dvořáková. Prodávala jsem na pragointerieru ty šité obrazy a jsem jejich autorka. Pokud máte nějaké dotazy napište na tetapavla@email.cz Hezký den!

    OdpovědětVymazat