Co se starou rukavicí?

Foto:9GAG a Etsy

Pomalu nastává čas na šátky, šály a rukavice. Možná se, stejně jako já, chystáte v nejbližších dnech na úklid skříně před zimou a možná najdete i pár "nespárovaných" rukavic. Rozhodně ale rukavice nevyhazujte, nechte se inspirovat stránkami NUIGUROOM a vytvořte si z rukavice třeba veverku. Zvířátka si můžete vybrat podle barvy rukavice a můžete je použít jako originální dárky pro kamarády a známé! Více zvířátek najdete zde a podrobnější návod na výrobu je k dispozici tady.

7 komentářů:

  1. Anooooo, koukala jsem na tenhle návod na Pinterestu a mít dětičky, hned jim ušiju veverčičku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to jednoduše, ale jsem si jistá, že v mém podání, to bude nakonec úplně jiné zvířátko :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je milé:) Já myslela, že je to medvídek a nechápala jsem, co to má za ocas:)

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádherné, úžasný nápad!! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. no to je parááádníííííí!!!!!!

    OdpovědětVymazat