Zajímavá inspirace


Název tohoto příspěvku by také mohl znít: "Líbí nebo nelíbí?" Takhle přesně jsem totiž uvažovala, když jsem si prohlížela fotky tohoto bytu na prodej. Ať už je odpověď jakákoliv, tak je byt rozhodně velmi inspirativní. Všimněte si třeba lustru, který je tvořen zavěšenými skleničkami na víno. Více fotek najdete zde.

6 komentářů:

  1. bez rozmýšlení ano, líbí!!!

    http://modedeboulangerie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Každopádně, rozhodně, zcela jistě!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Libi! Najma kuchyna je povabna, co sa tyka tej steny okolo postele, tam som si uz menej ista.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi to mos líbí! A ty další interiéry na těch stránkách... Áááách... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Při prohlížení fotek nabízených bytů se mně vybavily nabídky na našich realitních stránkách. Koupelny se všema mejdlíčkama, obývák s vysavačem, na lince nedojedená večeře.... Pěkné a vkusné bydlení. Hlavně tam necítím takovou tu "katalogovost" to "trendy" a to mně udělalo moc dobře. Díky

    OdpovědětVymazat
  6. Tahle postel na druhém obrázku je skvělá! :D Super nápad! Mohla bych mít takový nábytek doma. Kuchyň líbí se mi méně. Ale musím přiznat, že toto je velmi originální výzdoba místnosti.

    OdpovědětVymazat