Dovolte, abych vám představila...časopis SOFFA



Jestli vás zajímá, proč bylo tady u mě na blogu poslední dobou neobvykle ticho, tak tady je vysvětlení...po měsících plánování, stylování a fotografování vám s opravdu velkou radostí dnes konečně mohu představit nový online magazín SOFFA, na kterém mám tu čest se jako šéfredaktorka podílet. 

Časopis SOFFA vznikl díky našemu velkému nadšení pro design, interiéry, internetová média a krásné věci, které dělají běžný život zajímavější a veselejší. Snažily jsem se a budeme se dále snažit v časopise prezentovat především design, životní styl, řemesla a kreativní lidi z oblasti střední a východní Evropy. Myslíme si totiž, že je co ukazovat!

Doufám, že vás čtení časopisu bude bavit alespoň tolik, jako baví práce ne něm mě/nás. A jestli stále ještě nemáte vánoční náladu, naše první vánoční číslo, které najdete zde, vám ji třeba přinese.

Spoustu vánočních nápadů navíc najdete i na naší stránce www.soffamag.com!

29 komentářů:

  1. Paráda!!! Krásné čtení a ty fotky...díky moc :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Časopis přesně podle mého gusta - jednoduchý, minimalistický, kvalitní fotky....to muselo být práce....jak často bude vycházet - zdarma či na předplatné?
    Přeju tomu vánočnímu narozeňátku dobrý start do nového roku♥

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za krásné komentáře! Budeme vycházet jednou za dva měsíce a bude zdarma online :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji - to je úžasný časopis! A děkuji za něj!! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji, je nádherný! Zatím jsem ho jen tak v rychosti prolistovala, ale těším se, až si na něj najdu chvilku. Foto i styling je parádní, mě asi nejvíc osloví rubrika cestování :-) Přeji hodně štěstí a spokojených čtenářů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Báro, moc díky. Jsem hrozně moooocráda, že se časopis tak líbí. Je to takové moje dítě :) Hezké Vánoce!

      Vymazat
  6. To je taková krása! To by si tak moc zasloužilo být na papíře. Prohlížím a pročítám už po sté! Těším se domů, až si k SOFFA sednu znovu a v klidu! Jste neuvěřitelné šikovné. Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  7. Krasne veci, krasne fotky, inspirativni cteni. Dekuji za Soffa a preji jen ty nejspokojenejsi ctenare vsude po svete :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera, už se těším na odpolední kafe a důkladné přečtení :)

    OdpovědětVymazat
  9. ¨Tak už jsem časopis několikrát prolistovala a s chutí se jala vytisknout šablonu na úžasnou veverku...a ouha nezdařilo se...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pracujeme na tom. Omlouvám se, malou chvilku, prosím :)

      Vymazat
  10. Úžasná profesionální práce! Nedávno jsem na svém blogu psala, že v Česku snad pořádně styling ani nikdo nedělá a jsem ráda, že po dnešku můžu říct, že to tak není. Foto, styling, typografie i sazba - jedna velká nádrhera. Jen tak dál holky a já jdu sbírat čelist, co mi někam spadla!

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji, úžasné... Už jsem si ho několikrát prohlédla. Nádherný styling, fotky. Přeji ať se Soffa daří!

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to moc krásně těším se na další :-). Zajímavě obsáhlé od něčeho něco, krásné fotografie, zajímavý nápad. Jen tak dál :-). Píšu si další skvělý časopis :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Adélo, svoje jsem už napsala a souhlasím s Katkou a Janou - styling s velkým S a jak by se mi líbilo mít ho na poličce, ááách :-) Mnoho úspěchů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, moc Ti děkujeme. Vážíme si toho. Ještě jednou: Krásné Vánoce!

      Vymazat
  14. Zdravim z Canady,rada jsem si pro zmenu prohledla neco o designu cesky,jen tak dale tesim se na dalsi cislo)
    Verca

    OdpovědětVymazat
  15. Skutečně povedený časopis, rozsahem i množstvím fotek tak akorát. Gratuluji. Mirka

    OdpovědětVymazat